Zemira Alajbegović
Diplomirala je sociologijo na Fakulteti za družbene vede v Ljubljani. Od leta 1982 do leta 1988 je bila vodilna članica večmedijske skupine FV 112/15 in diska FV. V osemdesetih je soustanovila neodvisno video produkcijo FV video. Med letoma 1983 in 1989 je bila članica skupine Borghesia. V devetdesetih je delovala v okviru tandema ZANK (skupaj z Nevenom Kordo).
Je avtorica številnih dokumentarcev, glasbenih spotov, plesnih videov, televizijskih oddaj o umetnosti in kulturi in video filmov.
Njena zadnja dela so dokumentarna filma Med štirimi stenami in Rezine časa, ki sta bila predvajana na številnih mednarodnih festivalih in glasbeni spot Vortex; zdaj pripravlja dokumentarni film Nevidni teritorij o Marku Peljhanu in kratki film Hitro/počasi.
Sodelovala je pri projektu Videodokument in pripravi programov video umetnosti v slovenskem prostoru.
Deluje kot samostojna ustvarjalka režiserka in novinarka. na področju kulture.
Eda Čufer
Dramaturginja, kustosinja in publicistka. Njeni teksti o gledališču, plesu, likovni umetnosti, kulturi in politiki so bili objavljeni v številnih publikacijah doma in v tujini.
V 80. letih je kot dramaturginja sodelovala z režiserjem Draganom Živadinovim, leta 1983 je bila soustanoviteljica gledališke skupine Gledališče sester Scipion Nasice. V 90. letih je kot dramaturginja sodelovala s koregrafom Iztokom Kovačem in njegovo plesno skupino En-Knap in z režiserjem Markom Peljhanom v okviru delovanja Projekta Atol. Med leti 1991 in 1999 je kot dramaturginja sodelovala s skupino Irwin pri projektih, ki so se ukvarjali z novim razumevanjem odnosa med Zahodom in Vzhodom v obdobju post-socializma. V okviru teh projektov je bila urednica številnih knjig in katalogov: NSK Moscow Embassy: How the East Sees the East, 1992; Transnacionala: Highway Collisions Between East and West at the Crossroads of Art, 2000; Interpol: The Art Exhibition Which Divided East and West, 2001. Bila je so-kustosinja razstav: In Search of Balkania, Neue Galerie, Graz, Avstrija, 2002 in Call me Istanbul, ZKM, Karlsruhe, Nemčija, 2004 (obe skupaj z Rogerjem Conoverjem in Petrom Weiblom).
Neven Korda
Ima neodvisno Čisto video prakso. Z videom se je srečal v začetku osemdesetih, kot član gledališke skupine FV 112/15, takoj ko se je na trgu pojavila cenovno dostopna neprofesionalna video oprema.
Je soustanovitelj in kreativni vodja FVVidea, neodvisne video produkcije, ki je realizirala več umetniških, glasbenih in dokumentarnih video projektov.
Do konca osemdesetih je bil član skupine Borghesia, kjer je bil odgovoren za vizualije na performansih in koncertih ter režiser video spotov.
Svojo zgodbo na področju umetniške video produkcije je nadaljeval v devedesetih skupaj z Zemiro Alajbegović.
(http://www.internet-portfolio.org/zanka/)
V tem obdobju je delal tudi kot video montažer, avtor TV podob, režiser in realizator.
Novembra 2001 je izvedel sestavljeni multimedijski dogodek ZBOGOM VIDEO
(http://www.zavod-zank.si/korda/zbogom)
Je avtor z dolgo in raznoliko video izkušnjo, zadnjih nekaj let se pri ustvarjanju svojih umetnih situacij posveča predvsem formam, ki rabijo živo interakcijo videa in računalniško posredovanje.
Suzana Milevska (1961)
Visual culture theorist and curator and currently works as a Director and Lecturer in Visual Culture at the Visual and Cultural Research Centre “Euro-Balkan” Institute in Skopje. She received her PhD at the Visual Culture Department at Goldsmiths College in London. In 2004 she was a Fulbright Senior Research Scholar at Library of Congress and she also received P. Getty Curatorial Research Fellowship (2001) and ArtsLink Grant (1999). Since 1992 she curated over 70 art projects in Skopje, Istanbul, Stockholm, Berlin, Bonn, Stuttgart, Leipzig, etc. She was one of the curators of the Cosmopolis Balkan Biennial in Thessalonica (2004) and of the International Biennale of Contemporary Art 2005 – National Gallery in Prague. Her publications include “From a Bat’s Point of View” in Eduardo Kac, edited by Peter Tomaz Dobrila and Aleksandra Kostić (Maribor, 2000), 47-58; Capital and Gender, edited by Suzana Milevska (Skopje, 2001); “The Readymade and the Question of Fabrication of Objects and Subjects” in Primary Documents – A Sourcebook for Eastern and Central European Art since the 1950s (New York, 2002), 182-191; “The portrait of an artist as a young ‘strategic essentialist’” in Tanja Ostojić – Strategies of Success / Curators Series 2001-2003, (Belgrade, 2004), 33-43; “Curatorial Labyrinths in Macedonia”, Men in Black – Handbook of Curatorial Practice, Ed. Christoph Tannert/Ute Tischchler, Kűnstlerhaus Bethanien (Berlin, 2004). “Hesitations, or About Political and Cultural Territories” in Cultural Territories, edited by Barbara Steiner, Julia Schäfer and Ilina Koralova (Köln, 2005), 31-43; “Is Balkan Art History Global” in Is Art History Global, edited by James Elkins, (New York, 2006), “Resistance that Cannot Be Recognised as Such – interview with Gayatri C. Spivak” in New Feminism: worlds of feminism, queer and networking conditions, Löcker Verlag (Vienna, in print).
Miško Šuvaković
Rodjen 1954. godine u Beogradu. Doktorirao na Fakultetu likovnih umetnosti Univerziteta umetnosti u Beogradu 1993. godine. Redovni profesor je na Fakultetu muzičke umetnosti. Predaje teoriju umetnosti na Interdisciplinarnim postdiplomskim studijama Univerziteta umetnosti u Beogradu. Kao gost predavač predaje istoriju i teoriju savremene umetnosti i dizajna na Arhitektonskom fakultetu u Beogradu. Kao gost predavač predaje “Teoriju uprizoritvenih umetnosti” u okviru “Filozofije in teorije vizualne kulture” na Fakulteti za humanistične študije u Koperu. Bio je član konceptualističke Grupe 143 (1975-80), bio je član neformalne teorijske zajednice “Zajednica za istračivanje prostora” (1982-89). Učestvovao u uređivanju časopisa „Katalog 143“ (Beograd, 1976-77), “Mentalni prostor” (Beograd, 1982-87), “Transkatalog” (Novi Sad, 1995-1998), “Teorija koja Hoda” (Beograd, od 2001), časopisa “Razlika” (Tuzla, 2002), “Sarajevske sveske” (Sarajevo, Zagreb, Beograd, Ljubljana, 2005), “Art Luk” (Varšava, 2006). Počasni je član Slovenskog društva za estetiko. Objavio knjige Scene jezika (1989), Pas Tout (1994), Prolegomena za analitičku estetiku (1995), Postmoderna (1995), Asimetrični drugi (1996), Estetika apstraktnog slikarstva (1998), Pojmovnik moderne i postmoderne likovne umetnosti i teorije posle 1950 (1999), Paragrami tela / figure (2001), Anatomija angelova (2001), Figura, askeza in perverzija (2001), Martek – Fatalne figure umjetnika – Eseji o umjetnosti i kulturi XX stoljeća u Jugoistočnoj, Istočnoj i Srednjoj Europi kroz djelovanje umjetnika Vlade Marteka (2002), Impossible Histories – Historical Avant-gardes, Neo-avant-gardes, and Post-avant-gardes in Yugoslavia, 1918-1991 (2003), Politike slikarstva (2004), Pojmovnik suvremene umjetnosti (2005), Diskurzivna analiza (2006), Studije slučaja (2006) i Farenhajt 387 – Teorijske ispovesti (2006) itd.