1. SEMESTER
april
četrtek, 8. 4. 2010 |
16.00 – 17.30 | Uvodno srečanje: Predstavitev procesa dela, udeležencev in ekipe |
17.45 – 19.15 | Saša Nabergoj in Rebeka Vidrih: Umetnost XX. stoletja. Poglavja. | |
četrtek, 15. 4. 2010 |
16.00 – 17.30 | Saša Nabergoj in Rebeka Vidrih: Umetnost XX. stoletja. Poglavja. |
17.45 – 19.15 | Petja Grafenauer: Delavnica podrobnega branja | |
sreda, 21. 4. 2010 |
13.00 | Obisk ateljejev na ALUO |
četrtek, 22. 4. 2010 |
16.00 – 17.30 | Obisk ateljeja: Damijan Kracina |
17.45 – 19.15 | Saša Nabergoj in Rebeka Vidrih: Umetnost XX. stoletja. Poglavja. |
maj
četrtek, 6. 5. 2010 |
16.00 – 17.30 | Alenka Pirman: Umetnostni sistem. Pregled. |
17.45 – 19.15 | Saša Nabergoj in Rebeka Vidrih: Umetnost XX. stoletja. Poglavja. | |
četrtek, 13. 5. 2010 |
16.00 – 17.30 | Saša Nabergoj in Rebeka Vidrih: Umetnost XX. stoletja. Poglavja. |
17.45 – 19.15 | Petja Grafenauer: Delavnica podrobnega branja | |
četrtek, 20. 5. 2010 |
16.00 – 17.30 | SCCA – Ljubljana se predstavi |
17.45 – 19.15 | Zemira Alajbegović in Neven Korda: Videoesej (uvodno srečanje) | |
četrtek, 27. 5. 2010 |
16.00 – 17.30 | Obisk razstave GESAMTKUNST LAIBACH, Temelji 1980-1990 |
18.00 – 19.30 | Petja Grafenauer: Delavnica podrobnega branja |
junij
četrtek, 3. 6. 2010 |
16.00 – 17.30 | Saša Nabergoj in Rebeka Vidrih: Umetnost XX. stoletja. Poglavja. |
17.45 – 19.15 | Petja Grafenauer: Delavnica podrobnega branja | |
nedelja, 6. 6. 2010 |
11.00 – 14.00 16.00 – 19.00 |
Miško Šuvaković: Teorija in praksa umetnostne kritike |
četrtek, 10. 6. 2010 |
15.00 – 17.00 | U3 – 6. trienale sodobne slovenske umetnosti: vodeni ogled in pogovor s kustosom Charlesom Eschejem |
17.30 – 19.00 | Galerija Alkatraz: obisk razstave in predstavitev galerije | |
četrtek, 17. 6. 2010 |
16.00 – 17.30 | Saša Nabergoj in Rebeka Vidrih: Umetnost XX. stoletja. Poglavja. |
17.45 – 19.15 | Petja Grafenauer: Delavnica podrobnega branja | |
četrtek, 24. 6. 2010 |
16.00 – 17.30 | Petja Grafenauer: Delavnica podrobnega branja |
18.00 – 19.30 | Barbara Borčič: Video kot orodje in izrazno sredstvo umetnikov. Izbrani primeri. |