re- Razstava ob dvajseti obletnici šole Svet umetnosti
9.–26. 5. 2017, Galerija Škuc, Ljubljana
ČASOVNICA (kronologija)
Časovnica v prvi sobi kronološko predstavlja dvajsetletno zgodovino šole Svet umetnosti, njene programske in razvojne premike ter njeno zunanjo refleksijo. Vsak letnik je prikazan v sklopih, ki si sledijo v naslednjem vrstnem redu: predstavitev ekipe, udeležencev in udeleženk šole; proces dela in končna razstava; medijski odzivi. Izbrano gradivo pojasnjuje spremembe v vsakoletni strukturi šole, institucionalnem okviru ter konceptualnem razvoju v konstruiranju izobraževalnih praks in metodologij.
LETO 1 (1997) | LETO 2 (1998) | LETO 3 (1999) | LETO 4 (2000/01) | LETO 5 (2001/02) | LETO 6 (2002/03) | LETO 7 (2003/04) | LETO 8 (2004/05) | LETO 9 (2005/06) | LETO 10 (2006/07) | LETO 11 (2007/08) | LETO 12 (2008/09) | LETO 13 (2010/11) | LETO 14 (2011/13) | LETO 15 (2014/16) | LETO 16 (2017/18)
ČASOVNICA (izobraževalna kontinuiteta)
Časovnica v četrti sobi prikazuje dvajsetletno izobraževalno kontinuiteto šole ter pregled javnih predavanj, seminarjev in delavnic, nastalih v sodelovanju z lokalnimi in mednarodnimi predavatelji, predavateljicami in institucijami. Časovnica ponuja branje na treh ravneh: sezname gostujočih predavateljic in predavateljev, ki so pripravili javna predavanja, delavnice in seminarje; nabor navedkov; ključne pojme, ki so prispevali k razumevanju razvoja in problematik tako v polju sodobnih kuratorskih kot vizualnih praks in teorij.
VIDEO INTERVJUJI
Nekdanji udeleženci in udeleženke šole Svet umetnosti, Miha Colner, Alenka Gregorič, Ida Hiršenfelder in Tevž Logar, v odgovorih na štiri vprašanja reflektirajo pomembne distinkcije v registru osebnih in širših sprememb v umetnostnem sistemu ter problematizirajo pogoje delovanja v polju kuratorstva in v širšem družbenem kontekstu.
Video intervju I / Vprašanje I, 5′ 54”
Kakšno vlogo ima šola Svet umetnosti pri razvoju kuratorskih praks in kuratorskega diskurza v lokalnem kontekstu?
Video intervju II / Vprašanje II, 9′ 24”
Kako so se tekom let spreminjali tvoji kuratorski pristopi in metode snovanja in realizacije razstavnih projektov?
Video intervju III / Vprašanje III, 6′ 34”
Ali je v tvoji kuratorski praksi prisotna sicer pogosta dinamika prepletanja umetniških in kuratorskih metodologij?
Video intervju IV / Vprašanje IV, 14′ 39”
Tudi področje kuratorskih praks je v času izrazite prekarizacije doseglo kritično stanje, kar je nujno privedlo do pojava raznih mikro in makro strategij. Kako te razmere vplivajo na tvoje delo? V čem vidiš potencial za preoblikovanje obstoječega umetnostnega sistema?