1. letnik
Urša Culiberg je diplomirala na Teološki fakulteti. Je ulična in dokumentarna fotografinja. Njene ulične fotografije so bile del razstave KORONARAZSTAVA v Mestnem muzeju Ljubljana ter na razstavi Naša last v Galeriji Jakopič. Je prejeminca številnih nagrad na domačih in tujih fotografskih natečajih. Njen projekt o Lutkovnem gledališču Ljubljana je bil objavljen v reviji National Geographic Slovenjia. Poleg fotografskega dela je tudi del kolektiva Galerije Fotografija ter Kranj Foto Festa.
Julija Hoda (1987) je zaključila magistrski študij na Oddelku za klasično filologijo na Filozofski fakulteti v Ljubljani. Zaposlena je v Muzeju in galerijah mesta Ljubljane, kjer v Galeriji Jakopič (so)kurira fotografske razstave, ureja publikacije ter vodi pedagoške programe na področju fotografije in vizualne pismenosti. Kot mentorica sodeluje v študijski skupini za odrasle Od blizu: Fotografija kot način videnja sveta.
Patricija Knap (1996) je leta 2019 diplomirala iz slikarstva na Akademiji za likovno umetnost in oblikovanje v Ljubljani, kjer trenutno zaključuje magistrski študij slikarstva. Ustvarja v mediju slikarstva in grafike, njeno delo pa se prepleta tudi z drugimi mediji, predvsem s fotografijo in videom. Ima tudi izkušnje pri organiziranju in pripravah razstav, sodelovala je pri vodenju pedagoških likovnih delavnic. Tekom študijskega procesa je svoje znanje in razumevanje o teoriji umetnosti izpopolnjevala tudi v sodelovanju s strokovnimi krogi umetnostnih zgodovinarjev. Med njimi velja izpostaviti intervju s prof. dr. Tomažem Brejcem o prvem U3. Na povabilo akademskega slikarja in kiparja Nikolaja Mašukova je v sklopu strokovnih predavanj v Kulturnem društvu Ljubno pripravila tudi predavanje o Johannesu Vermeerju in holandski umetnosti. Svoja dela je do sedaj predstavila na skupinskih in samostojnih razstavah, nazadnje na samostojni razstavi v galeriji Stolp na Blejskem gradu. Na posebno povabilo umetnostne zgodovinarke in umetnostne kritičarke Anamarije Stibilj Šajn se je letos udeležila 32. Mednarodnega likovnega simpozija: Slovenija, odprta za umetnost 2024 na Sinjem vrhu nad Ajdovščino.
Lucija Lunder (1999) je diplomirana umetnostna zgodovinarka in filozofinja ter absolventka magistrskega študija umetnostne zgodovine in zgodovine na Filozofski fakulteti Univerze v Ljubljani. V sklopu magistrske naloge raziskuje porodniški dopust v času socializma na Slovenskem in njegov vpliv na umetnice. Od leta 2019 deluje kot zunanja sodelavka Muzeja in galerij mesta Ljubljane, kjer na različnih lokacijah opravlja delo informatorke ter izvaja andragoške in pedagoške programe. V letu 2023 je objavila članka v revijah Fotoantika in Ars & Humanitas: revija za umetnost in humanistiko ter zaključila semester študija na Karlovi univerzi v Pragi. V letu 2024 je opravila trimesečno pripravništvo v Kaunas Artists’ House v Litvi, kjer je soorganizirala festivale, dogodke in razstave. Pripravila in kurirala je tudi svoj samostojni projekt Artists-Mothers: Balancing Professional Art and Motherhood, s katerim je raziskovala presek profesionalne umetnosti in materinstva. Posnela je intervjuje s sedmimi litovskimi umetnicami-mamami in jih v obliki video zgodb predstavila v Kaunas Artists’ House.
Kara Marušič (1998) je leta 2021 diplomirala iz likovne umetnosti na Academie Minerva v Groningenu na Nizozemskem, trenutno pa zaključuje podiplomski študij na Akademiji za vizualne umetnosti v Ljubljani. Od leta 2018 kot vizualna umetnica deluje pod psevdonimom Bad Artist. Zanimajo jo predvsem simbolni pomeni umetniških prostorov in protokolov, torej kako generirajo in ohranjajo ideološki okvir, znotraj katerega razumemo umetnost. Sodelovala je na več skupinskih razstavah v Sloveniji in na Nizozemskem. Za Radio Študent piše recenzije in prispevke o vizualni umetnosti.
Tamara Pepelnik (1994) je magistrirala iz andragogike na Filozofski fakulteti Univerze v Ljubljani. Od leta 2022 je zaposlena v zavodu Emanat kot organizatorka in koordinatorka programa na področju plesa in sodobne umetnosti. Sodeluje s Hišo otrok in umetnosti, kjer vodi program kulturno-umetnostne vzgoje, organizira glasbeni festival in nastopa v lutkovnih predstavah. Kot mentorica je organizirala in strokovno vodila praktično usposabljanje študentk_. Aktivno se udeležuje delavnic in strokovnih usposabljanj na področju izobraževanja in kulture.
Eva Pušnik (2002) zaključuje dodiplomski študij umetnostne zgodovine na Filozofski fakulteti Univerze v Ljubljani. Svoje znanje in izkušnje dopolnjuje z delom v galeriji Cukrarna, kjer od aprila 2023 deluje kot informatorka in vodička. Pri tem se srečuje z različnimi starostnimi skupinami, katerim skozi programe, vodstva in delavnice približuje razstavne vsebine. Od študijskega leta 2023/24 sodeluje tudi pri neprofitni študentski galeriji Peti štuk, kjer se ukvarja z organiziranjem ter postavljanjem razstav in otvoritev. Zanimajo jo feministična umetnost in alternativne umetniške prakse.
Maša Radi Buh (1998) je samozaposlena urednica, dramaturginja in kritičarka, z magisterijem iz sodobnega gledališča, plesa in dramaturgije z Univerze v Utrechtu. V obdobju 2017–2023 je prispevala kritiške in teoretske zapise za različne časopise in spletne portale (Delo, Kritika, Dialogi, Maska …) ter za svoje pisanje prejela nagrado Ksenije Hribar za plesno kritiko. V kolektivu z Varjo Hrvatin in Jakobom Ribičem je bila v letih 2022/23 za teoretsko-raziskovalno delo tudi prejemnica štipendije Sklada Jerneja Šugmana, v mednarodnem prostoru pa deluje kot članica kolektiva systering. Trenutno je urednica portala Neodvisni in predsednica komisije za kakovostne uprizoritve za otroke in mlade Zlata paličica, kot dramaturginja pa je med drugim sodelovala pri uprizoritvah (╯°□°)╯︵ ┻━┻ screamage, Agmisterij in Samson in Roberto.
Svit Skobir Lampič (2000) končuje magistrski študij umetnostne zgodovine in primerjalne književnosti na Filozofski fakulteti Univerze v Ljubljani. V sklopu projekta Portal 2-7-7-7-8 sokurira razstave v telefonski govorilnici na ljubljanski Špici. Trenutno ga zanimata predvsem vloga institucij v sodobnem umetnostnem sistemu in odnos med publiko, razstavo kot sredstvom komunikacije in umetniškim delom.
Sabrina Železnik (1988) je samostojna ustvarjalka na področju sodobnega plesa, producentka in performerka. Po študiju kulturologije na Univerzi v Ljubljani je končala Master of Theatre Practices na ArtEZ University of Arts v Arnhemu na Nizozemskem. Je redna sodelavka zavoda Emanat, članica upravnega odbora Društva za sodobni ples Slovenije in predsednica društva Kultivarnica.