Strategije predstavljanja III
PREDAVATELJI
Donatella Ruttar
Donatella Ruttar je arhitektka in se ukvarja z umetnostjo, kulturo, projektiranjem
in z grafiko. Že več let vodi Beneško galerijo v Špetru in deset let Postajo
Topolove. Pred dvemi leti je koncipirala in sprožila projekt o dokumentacijskem
središču "Okno na slovanski svet", ki je posvečen širnemu slovanskemu
svetu.
Moreno Miorelli
Moreno Miorelli se posveča različnim dejavnostim, umetniškim in neumetniškim.
V obdobju 1994-1999 je pripravil več razstav sodobne umetnosti v Italiji
in Sloveniji (BlitzArt Kluže, Transverzala utrinkov). Ukvarja se z risankami
in vodi Postajo Topolove.
David Dronet
David Dronet je diplomiral na Likovni akademiji v Caenu. Je multimedijski
umetnik in umetniški vodja centra Station Mir.
Izbor projektov:
2000 - hEXPO, mednarodni multimedijski festival, Maribor,
Koper, Ljubljana; 2001 - INcube4, multimedijski kolektiv, koncerti, performansi, instalacije,
Le Lieu, Québec v okviru Saison de la France v Québecu; 2002 - Club Automatic, delavnica
in multimedijski performans, Yogyakarta, Indonezija; 2003 - Deep France, video program
na koncertu Jive Biquette, Rigas Kinostudija, Riga, Latvija; 2004 - Personal Computer Landscape,
video instalacija in numerične podobe, Galerie The Premises, Johannesbourg,
Južna Afrika.
Daniel Jewesbury
Daniel Jewesbury, umetnik in pisec, živi in dela v Belfastu. Diplomiral na National College of Art and Design v Dublinu leta 1996. Doktoriral iz medijskih študij na University of Ulster, kjer tudi poučuje. S svojimi deli se je predstavljal na Manifesti3 v Ljubljani, na Urban Control v Grazu ter na Dnet v londonskem Lux Centru . Je sodirektor Cinelingusa ter sourednik časopisa Variant.
Skupina Škart
Umetniški kolektiv ŠKART sta leta 1990 v zapuščenem ateljeju Fakultete za
arhitekturo v Beogradu ustanovila Dragan Protić in Djordje Balzamović. "Kolektiv
v procesu" je svoje akcije deljenja kartic z natisnjenimi besedili
ali pesmimi izvajal v "času tišine in strahu" na principu samozaložbe
in samodistribucije. Leta 2000 sta svojo strategijo delovanja razširila
na skupino od 30 do 50 ljudi, ki so se prijavili na avdicijo za HORKEŠKART
(hor-zbor + orkester + škart). Le-ta je klasično "militaristično"
organizacijo takih skupin transformiral v samoorganiziran kolektiv.
Nevenka Šivavec
Nevenka Šivavec je diplomirala iz primerjalne književnosti in umetnostne
zgodovine na Filozofski fakulteti v Ljubljani. Od leta 1989 je zaposlena
na Zavodu za kulturne prireditve v Celju, od leta 1995 je tudi kustosinja
v Likovnem salonu v Celju. Dodatno se je izpopolnjevala: leta 1998 s pomočjo
štipendije ArtsLink na The School of the Art Institute v Chicagu - študij
kuratorskih praks; aprila, maja in junija 2002 v New Yorku in decembra
2002 v Belfastu. Zanima jo raziskovanje in prezentacija marginalnih, outsiderskih
umetniških praks, ki se rojevajo v lokalnem okolju, in projekti, ki aktivno
vključujejo lokalno skupnost.
Izbrane razstave:
2002 - Borut Hlupič Holland, Galerija likovne umetnosti Celje;
2001- Mestece Celje 2,
Fantazme osemdesetih, Likovni salon Celje; Moški (skupaj z Ireno Čerčnik),
Galerija likovne umetnosti Celje, Likovni salon Celje; Neobičajne dvojice
(Nebojša Šerič - Šoba in Narcis Kantardžič, Jože Barši in Radio Celje, Andreja Džakušič in Radivoj Mulić
). 1999 -
Umetnost iz nahrbtnika, City Arts Gallery Limerick, Catalyst Arts Gallery
Belfast; Mestece
Celje, alternativa sedemdesetih, Likovni salon Celje, Galerija Škuc Ljubljana.
Tadej Pogačar
Tadej Pogačar je umetnik, kustos, predavatelj in pisec, ki deluje na področju
sodobne intermedijske in vizualne umetnosti. Je umetniški vodja Centra
in Galerije P74 in direktor P.A.R.A.S.I.T.E. Muzeja sodobne umetnosti.
Bil je kustos večih razstav, med njimi: 1999 - Okus po mestu(z G. Podnarjem
in I. Zabelom, Galerija P74 in Galerija Škuc, Ljubljana; 2001 - Revizije.
Slika 70+90, Galerija P74, Ljubljana; 2002 - Intermedijsko, Galerija sodobne
umetnosti, Celje. Kot umetnik je od leta 1990 sodeloval na številnih najpomembnejših
razstavah sodobne umetnosti doma in tujini, v zadnjih letih na 49. beneškem
bienalu, v Centru za nove medije ZKM Karlsruhe; Museo de Arte Carillo
Gil v Mexico Cityju, v Central House of Artists v Moskvi, v razstavišču
B2 v Lepzigu, v Jyvaeskylae Art Museum na Finskem, na Humboldt Univerzi
v Berlinu, v Muzeju Boijmans van Bojningen v Rotterdamu (v okviru Manifeste
2). V Sloveniji je v zadnjih letih večkrat razstavljal v Moderni galeriji
v Ljubljani, v Mednarodnem grafičnem likovnem centru v Ljubljani, v Galeriji
sodobnih umetnosti v Celju, v Slovenj Gradcu, Novi Gorici itd. Je dobitnik
številnih nagrad, med drugim nagrade za performans Franklin Furnace Archiva
v New Yorku v letu 2001.
|